pondělí 9. července 2012

Tři roky - milion zážitků

V neděli jsme měli s Tomem tříleté výročí. Hrozně dlouho jsem si lámala hlavu co pro něj připravit a tak jsem nakonec vsadila na klasiku a nakoupila asi 2kg různých sýrů a dobré víno. Jako menší překvapení pak nové manžetové knoflíčky :-)
Ukázalo se, že jsem dobře udělala, protože - jak jsem se dozvěděla - šli jsme do městského divadla na Barona Trencka. Bylo to nádherné, miluju divadlo a o to víc mě to potěilo přes prázdniny, protože národní má sezónu bohužel zase až od září.
Po divadle jsme si udělali krásný zbytek večera s tím vínečkem a sýry :-)
Tenhle úžasný večer se nedá zachytit slovy ani fotkami a tak jsem vyfotila, alespoň svůj druhý nádherný dáreček - nad těmito naušnicemi jsem slintala už asi před půl rokem :)


No a co na závěr? Doufám, že spolu budeme do konce života a doufám, že i vy jste tak šťastní jako já :) <3

3 komentáře: